نرم افزار خرید خارجی

نرم افزار خرید خارجی «پگاه سیستم» به‌عنوان بخشی از نرم افزار ERP ایرانی این شرکت و با یکپارچگی کامل با ترم افزار حسابداری ، نرم افزار انبار ، نرم افزار برنامه ریزی تولید ، نرم افزار فروش و … در کنار نرم افزار خرید داخلی این شرکت وظیفه مدیریت تامین کالا را برای واحدهای مختلف سازمان بر عهده دارد.

امروزه سازمان‌ها و موسسات اقتصادی برای پرهیز از انبارکردن کالاها و بهره‌برداری از منابع مالی خود تلاش می‌کنند تا با استفاده از روش Just in Time مواد و کالاهاى مورد‌نیاز سازمان خود را درست در زمان نیاز دریافت کنند. در نرم افزار خرید خارجی، عملیات مربوط به اطلاعات تامین‌کنندگان خارجی، مراحل خرید، پرداخت‌‌های ریالی و ارزی و اسناد خرید خارجی را در این نرم افزار می‌توان انجام داد. نرم افزار تدارکات خارجی، کاربر را در خرید کالا در زمان مناسب و با هزینه‌‌های مرتبط با آن، کمک می‌کند.

ویژگی‌ها و امکانات

نرم افزار خرید خارجی «پگاه سیستم»

  • ایجاد پایگاه اطلاعاتی جامع از تامین‌کنندگان
  • صدور درخواست‌ خرید بر مبنای موجودی انبار و درخواست کالا از انبار
  • ترکیب چند درخواست خرید یا بخشی از یک درخواست خرید یا بخشی از یک‌قلم درخواست خرید در یک یا چند سفارش خرید
  • تعیین تامین‌کنندگان برای هر سفارش خرید
  • ثبت پروفرمای اولیه و نهایی کالا
  • تهیۀ صورت‌خلاصۀ استعلام از فروشندگان به‌تفکیک هر سفارش
  • تعریف شاخص‌های افزاینده و کاهنده در قیمت پروفرما‌های اولیه و نهایی
  • صدور دستور خرید بر مبنای چند پروفرم یا بخشی از یک پروفرم یا بخشی از یک‌قلم پروفرم
  • ثبت اطلاعات بیمه‌نامه
  • ثبت اطلاعات اعتبارات اسنادی و معاملۀ اسناد به‌ازای هربار تحویل اسناد حمل به بانک
  • ثبت اسناد حمل بارنامه، فاکتور، صورت بسته‌بندی
  • ثبت اطلاعات اظهارنامه و پروانۀ سبز گمرکی
  • ثبت ارسال کالا به انبار بر مبنای اطلاعات ترخیص یا پروفرما
  • پوشش‌دهی مراحل برگشت کالا‌های نامنطبق
  • ثبت همۀ اطلاعات هزینه‌‌های ثبت سفارش و تأمین اعتبار و ترخیص و صدور سند حسابداریِ مرتبط
  • پیش‌بینی تاریخ هریک از مراحل خرید، با استفاده از برنامه‌ریزی خرید و ثبت اطلاعات پیشرفت و دلایل تأخیر فعالیت‌‌های خرید
  • استفاده از گزینه‌‌های خاتمه و برگشت از خاتمۀ خرید در اغلب مراحل خرید، به‌منظور اِعمال تصمیم‌های پیش‌بینی‌نشده

گزارش‌ها

نرم افزار خرید خارجی «پگاه سیستم»

  • مرور اسناد برای پی‌گیری مراحل انجام‌شده و نمایش اسناد ثبت‌شده برای هر درخواست خرید
  • گزارش خرید دوره‌ای
  • نمایش تمامی اسناد موجود در سیستم به‌تفکیک نوع سند: همۀ درخواست‌ها، سفارش‌ها، پروفرما‌ها و…، با کمک فیلترهایی همچون محدودۀ تاریخ، صــادرکنندۀ سند و…
  • اسناد مرتبط با کالا، فروشندگان، کارشناسان خرید، برگ ارسال کالا
  • روَند خرید، از درخواست تا رسید انبار، برای پیگیری خریدها و بررسی آن‌ها
  • و گزارشات متنوع دیگر

کاتالوگ دمو

پشتیبانی

پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش

مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل

با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید

info@pegahsystem.com

نشانی

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱