CSS نرم‌ افزار خدمات پس از فروش

مشتری راضی سرمایه اصلی هر شرکت است، یکی از عوامل مهم در رضایت مشتری دریافت خدمات بهینه است. استفاده از نرم افزار توانمند در مدیریت خدمات پس‌ از فروش یاری‌گر مدیران سازمان است، تا بتوانند دغدغه و نگرانی حاصل از ارائه این خدمات را به حداقل رسانده و درعین‌حال با کاهش دخالت‌های انسانی در روند این فعالیت‌ها، از احتمال بروز خطا و همچنین کندی خدمات به مشتری بکاهند.

ارائه و مدیریت خدمات پس از فروش که از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتری آغاز می‌شود، با افزایش تدریجی تعداد مشتریان می‌تواند زمان و هزینه سازمان را به‌‌میزان چشم‌گیری متوجه خود سازد. کار ویژه نرم‌ افزار خدمات پس از فروش عبارت است از: نگه‌داری اطلاعات هر مشتری به‌تفکیک نوع خدمت یا کالای خریداری شده و نیز زمان و نوع قرارداد و…، اختصاص شناسه‌هایی همچون شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و مدیریت خدمات براساس شناسه‌‌‌های یادشده و… .

امروزه به‌دلیل تنوع بسیار بالای کسب و کارها انواع مختلفی نرم‌ افزار خدمات پس از فروش تولید شده است که صاحبان صنایع و مدیران شرکت‌ها باید نرم افزار مناسب فعالیت خود را با دقت انتخاب کنند تا از پیچیدگی های بیهوده و اتلاف وقت و هزینه به دور باشند.

به عنوان مثال نرم افزار خدمات پس از فروش برای کسب و کارهای تولیدی با نرم افزار خدمات پس از فروش ویژه کسب و کارهای ارائه دهنده خدمت به مشتری متفاوت است و هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند . همچنین ویژگی‌های محصول یا خدمت ارائه شده نیز نیازهای متفاوت از یک نرم افزار خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.

نرم‌ افزار خدمات پس از فروش «پگاه سیستم» با دو نوع web base  و win base مبتنی بر نیازهای متفاوت هر کسب‌و کار ، با قابلیت سفارشی‌سازی و تعریف فرآیندهای ویژه ی هر سازمان، یکی دیگر از نرم افزارهای یکپارچه این شرکت است که با نرم افزار انبار ، نرم افزار فروش، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار حسابداری و سایر نرم افزارهای زیر مجموعه نرم افزار ERP«پگاه سیستم»… در ارتباط است و به‌همین دلیل می‌تواند اطلاعات لازم را برای ارائه خدمات به مشتریان، از این نرم افزارها دریافت و اطلاعات تولیدی خود را به آن‌ها منتقل سازد.

ویژگی‌ها و امکانات
  • یکپارچگی کامل با نرم افزار انبار، نرم افزار فروش، نرم افزار خزانه‌داری و نرم افزار حسابداری و …
  • پشتیبانی کامل از فرآیندهای خدمات داخل و خارج سازمان
  • دارای قابلیت سفارشی سازی، توسعه و تعریف فرآیندها
  • پورتال پشتیبان هوشمند
  • مدیریت الگوهای پشتیبانی
  • مدیریت دانش در حوزه خدمات پس از فروش
  • عملکرد مطلوب در حجم بالای اطلاعات
  • یکپارچگی کامل با نرم افزار بازاریابی و فروش سازمان
  • گزارشات مدیریتی متنوع
  • امکان ارتباط با voip برای مدیریت تماس‌های تلفنی
  • صدور فرم پذیرش (RMA)، بررسی وضعیت ظاهری کالا، صدور فرم دستور کار، صدور فرم گزارش کار و…
  • خدمات پس از فروش در داخل سازمان یا محل مشتری
  • خدمات بر مبنای شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و کارت سرویس دور‌ه‌ای
  • صدور صورت‌حساب کالا و خدمات ارائه شده
  • صدور درخواست کالا از انبار
  • ثبت کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارائه شده روی دستگاه مدنظر
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قرارداد‌های خدمات پس‌ازفروش
  • صدور کارت سرویس دور‌ه‌ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارائه ی خدمات براساس قرارداد
  • کنترل و ردیابی پس از صدور فاکتور برای مشتری یا انعقاد قرارداد خدمات پس‌ازفروش
  • دسترسی به تمامی سوابق خدمات ارائه شده به‌تفکیک جزئیات
  • ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل رسید دریافت کالا، اشکالات فنی، ریز عملیات انجام‌شده در بازه زمانی گارانتی، هزینه قطعات مصرفی، تحویل کالا به مشتری و صدور صورت‌‌حساب خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی کالا و زیرمجموعه کالا، در تمامی مراحل ارائه خدمات
  • انجام دادن خدمات در خارج و داخل شرکت و ثبت و نظارت بر مراحل آن
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • صدور فاکتور خدمات بر مبنای اسناد تحویل فروش سیستم انبار
  • صدور اسناد مالی

برخی از گزارش‌‌های نرم افزار خدمات پس از فروش «پگاه سیستم»

  • گزارش صورتجلسه خدمات ارائه شده به مشتریان
  • گزارش سوابق خدمات ارائه شده به مشتری در بازه‌‌های زمانی مختلف، به‌تفکیک جزئیات
  • گزارش وضعیت گارانتی، در تمامی مراحل ارائه خدمات
  • گزارش از خدمات و قطعات مصرفی ارائه شده در قبال دستگاه خاص در مدت گارانتی و بعد از آن
  • گزارش مرور خدمات پس‌ازفروش
  • گزارش عملکرد سرویس‌کاران و کارشناسان
  • گزارش دستورکار‌های باز
  • گزارش فاکتورهایی که بدون دستورکار صادر شده‌اند
  • گزارش کنترلی با انبار و حسابداری
  • گزارش کالا‌های امانی نزد سرویس‌کاران و کارشناسان
  • گزارش نصب و سرویس کالاهایی که خدمات گارانتی روی آن‌ها انجام پذیرفته است
  • گزارش کارت گارانتی

تصاویر :

کاتالوگ دمو

پشتیبانی

پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش

مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل

با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید

info@pegahsystem.com

نشانی

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱