مشتری راضی سرمایه اصلی هر شرکت است، یکی از عوامل مهم در رضایت مشتری دریافت خدمات بهینه است. استفاده از نرم افزار توانمند در مدیریت خدمات پس از فروش یاریگر مدیران سازمان است، تا بتوانند دغدغه و نگرانی حاصل از ارائه این خدمات را به حداقل رسانده و درعینحال با کاهش دخالتهای انسانی در روند این فعالیتها، از احتمال بروز خطا و همچنین کندی خدمات به مشتری بکاهند.
ارائه و مدیریت خدمات پس از فروش که از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتری آغاز میشود، با افزایش تدریجی تعداد مشتریان میتواند زمان و هزینه سازمان را بهمیزان چشمگیری متوجه خود سازد. کار ویژه نرم افزار خدمات پس از فروش عبارت است از: نگهداری اطلاعات هر مشتری بهتفکیک نوع خدمت یا کالای خریداری شده و نیز زمان و نوع قرارداد و…، اختصاص شناسههایی همچون شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و مدیریت خدمات براساس شناسههای یادشده و… .
امروزه بهدلیل تنوع بسیار بالای کسب و کارها انواع مختلفی نرم افزار خدمات پس از فروش تولید شده است که صاحبان صنایع و مدیران شرکتها باید نرم افزار مناسب فعالیت خود را با دقت انتخاب کنند تا از پیچیدگی های بیهوده و اتلاف وقت و هزینه به دور باشند.
به عنوان مثال نرم افزار خدمات پس از فروش برای کسب و کارهای تولیدی با نرم افزار خدمات پس از فروش ویژه کسب و کارهای ارائه دهنده خدمت به مشتری متفاوت است و هر کدام ویژگیهای متفاوتی دارند . همچنین ویژگیهای محصول یا خدمت ارائه شده نیز نیازهای متفاوت از یک نرم افزار خدمات پس از فروش را شامل میشود.
نرم افزار خدمات پس از فروش «پگاه سیستم» با دو نوع web base و win base مبتنی بر نیازهای متفاوت هر کسبو کار ، با قابلیت سفارشیسازی و تعریف فرآیندهای ویژه ی هر سازمان، یکی دیگر از نرم افزارهای یکپارچه این شرکت است که با نرم افزار انبار ، نرم افزار فروش، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار حسابداری و سایر نرم افزارهای زیر مجموعه نرم افزار ERP«پگاه سیستم»… در ارتباط است و بههمین دلیل میتواند اطلاعات لازم را برای ارائه خدمات به مشتریان، از این نرم افزارها دریافت و اطلاعات تولیدی خود را به آنها منتقل سازد.
پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرمافزارهای پگاهسیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰
فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راهکارهای نرمافزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰
ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاهسیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com
نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱