راهکار نرم افزار ویژه صنعت پیمانکاری

پگاه سیستم، با اتکا به سبد محصول گسترده – امکانات منحصر به فرد محصولات خود – تجربه چندین‌ساله در صنعت پیمانکاری، توانسته است راهکار خاصی برای این صنعت رو به رشد ارائه نماید.

از مهمترین امکانات و ویژگی‌های این راهکار می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

محاسبه بهاءتمام شده هر پروژه با استفاده از سطوح نامحدود تفصیلی شناور:

با توجه به امکانات مختلف سیستم حسابداری پگاه‌سیستم مانند: نامحدود بودن سطوح تفصیلی شناور ، سند تسهیم حساب‌ها ، گزارشات ماتریسی تو در تو و همچنین امکانات گسترده سیستم تایم شیت«پگاه سیستم»امکان محاسبه بهاء تمام شده هر پروژه ، مقایسه هزینه یک عملیات خاص در پروژه‌های مختلف (به طور مثال عملیات گودبرداری در پروژه‌های گوناگون)و… از خروجی‌های مهم این راهکار در سیستم حسابداری است.

گردآوری اطلاعات پروژه‌ها در دفتر مرکزی :

با استفاده از ابزار انتشار اطلاعات پگاه ‌سیستم می‌توان اطلاعات تمام کارگاه‌های پروژه‌ را در ستاد مرکزی گردآورد.
با این امکان، مدیریت و راهبری پروژه‌ها، متناسب با سیاست‌های ستاد مرکزی برای هر پروژه فراهم می‌گردد.

محاسبه دستمزد هر پروژه :

به کمک نرم‌افزار تایم شیت«پگاه سیستم»، می‌توان هزینه دستمزد هرپروژه را با توجه به حضور پرسنل مشترک ، سهم نیروهای ستادی و عوامل مهم دیگر به سهولت بدست آورد.

مراقبت از ماشین‌آلات :

بی‌شک در هر شرکت پیمانکاری ماشین‌آلات و تجهزات مدرن و پرهزینه از الزامات و مزیت‌های رقابتی آن سازمان است.
سیستم‌ نگه‌داری و تعمیرات«پگاه سیستم»این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌ریزی مناسب برای مراقبت از ماشین آلات و تجهیزات سازمان خود داشته باشید.

مدیریت اموال و دارایی‌ها:

سیستم دارایی‌ثابت پگاه سیستم، با قابلیت نگه‌داری گردش اطلاعات در سطوح پروژه‌ها(علاوه بر مراکز هزینه)، امکان انتقال دارایی بین پروژه‌ها (علاوه بر مراکز هزینه) و تعیین سهم استهلاک برای هر پروژه در کنار جمع‌داری اموال و …. امکان مدیریت هدفمند دارایی‌ها را فراهم می‌آورد.

مدیریت تأمین کالا و مصالح پروژه:

سیستم‌های انبار ، خرید داخلی ، خرید خارجی«پگاه سیستم»مدیریت این حوزه مهم را برای شرکت‌های پیمانکاری بر عهده دارند.

سیستم‌های تدارکات داخلی و سفارش‌های خارجی در راهکار پیمانکاری، با ارتباط با انبارهای پروژه می‌توانند بر اساس درخواست‌های پروژه برای سفارش کالا و خدمات اقدام کنند. تحویل کالا هم در انبار و هم به‌صورت ارسال مستقیم به پروژه امکان‌پذیر بوده و مدیریت تامین کالا می‌تواند در هر لحظه کالای سفارش داده‌شده را ردیابی کند و به کمک سیستم با اشراف به زمان‌های سفارش کالا در برنامه‌ریزی تأمین کالای پروژه‌ها از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند

مدیریت موجودی مواد و مصالح و قطعات ماشین‌آلات با استفاده از سیستم انبار و حسابداری انبار:

آگاهی از موجودی انبارهای پروژه امکان انتقال کالا بین انبار‌ها از دفتر مرکزی را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین با اجرای انبارگردانی مکانیزه در سطح پروژه‌ها و امکان تجمیع اطلاعات در دفتر مرکزی، ردیابی رسید و مصرف کالا‌ها در پروژه‌ها و داشتن سابقة پروژه‌های گذشته و جاری ، هر شرکت می‌تواند اطلاعات مصرف کالای هر پروژه را به‌دست آورد و از آن‌ها در بهینه‌سازی روند اجرای پروژه‌ها و تخمین زمان و اجرای پروژه‌های بعدی کمک بگیرد.

مدیریت دریافت‌ها، پرداخت‌ها و تضامین با استفاده از سیستم خزانه‌داری:

در صنعت پیمانکاری استفاده از تسهیلات و تضامین بانکی امری اجتناب ناپذیر است.در سیتسم خزانه‌داری«پگاه سیستم»امکان مدیریت تسهیلات و تضامین فراهم گردیده است.
به‌علت تنوع و گستردگی پرداخت‌ها و دریافت‌ها در صنعت پیمانکاری مدیریت دریافت و پرداخت با قابلیت پوشش ضمانت‌نامه‌ها ، تسهیلات و مدیریت تنخواه پروژه‌ها، کنترل وجوه نقد، نقدینگی و دستیابی به گزارش منابع و مصارف پروژه امری حیاتی است که در سیستم خزانه‌داری«پگاه سیستم»در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

مدیریت هزینه‌ها بر اساس پیش‌بینی:

با یکپارچگی بین سیستم خزانه‌داری و حسابداری و امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری«پگاه سیستم»مشتری می‌تواند سقف هزینه هر ردیف کاری در هر پروژه را مشخص و سیستم با رسیدن به این سقف : گزارش‌ها ، آلارم‌ها و محدودیت‌های کاری اعمال گردد.

دمو

پشتیبانی

پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش

مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل

با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید

info@pegahsystem.com

نشانی

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱