نرم افزار رضایت سنجی مشتریان
نرم افزار رضایت سنجی مشتریان یکی از بخشهای نرم افزار مدیریت بازار نرم افزار ERP ایرانی «پگاه سیستم» است.
بررسی سطح رضایت مشتریان برای شناسایی ضعفهای شرکت همواره مورد توجه سازمانها و مؤسسه هاست. مشتری در نگرشی کلی، پس ازدریافت خدمت یا خرید کالا، راضی یا ناراضی است.
رضایت یا نارضایتی مشتریان نتیجه احساس مثبت یا منفی مصرفکننده کالا یا دریافتکننده خدمات است و این احساس بهواسطه برآوردهشدن انتظارات مشتری و عملکرد عرضهکننده بهوجود میآید.
بررسیهای علمی و تحقیقی نشان میدهد که مشتریان ناراضی در انتقال برداشت و احساس خود به دیگران، فعالتر عمل میکنند و میزان انتقال پیام مشتریان ناراضی به دیگران، تقریباً دو برابر مشتریان راضی است؛ ازاینرو، نارضایتی مشتریان اثرگذارتر از رضایت آنان است. نرم افزار رضایت سنجی و شکایت مشتریان با امکان تعریف چک لیست ها ( پرسشنامه های) متنوع برای گروه های مختلف مشتریان سازمان به نتایج دقیقتری از نظرات گروه های مشتریان خود نایل می گردد.
این نرم افزار ارتباط یکپارچهای با نرم افزار CRM ، نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش دارد.
شایان ذکر است آخرین دستورالعملهای ISO10002 و ISO10004 در حوزه سنجش رضایت مشتریان و مدیریت شکایات مشتری در این نرم افزار مدنظر بوده است.
ویژگیها و امکانات
نرم افزار رضایت سنجی مشتریان (CSM) «پگاه سیستم»
-
طراحی انواع فرمهای نظرسنجی
-
طراحی فرم با چندین انتخاب در گزینهها
-
نگارش پرسشهای چهارجوابی و تشریحی
-
تعریف نمونۀ آماری
-
ورود اطلاعات پاسخدهندگان جامعۀ آماری
-
ساختن بانک پرسش و گروهبندی پرسشها
-
ساختن بانک گزینهها و گروهبندی گزینهها
-
ایجاد پرسشنامه، از طریق انتساب پرسشها به گزینههای مدنظر
-
نظرسنجی و ورود دادهها
گزارشها
نرم افزار رضایت سنجی مشتریان (CSM) «پگاه سیستم»
-
جستوجوی پیشرفته و گزینش (فیلترکردن) دادهها در کمترین زمان
-
کمک به تحلیل، بررسی و تصمیمسازی مدیران سازمان
-
گزارشهای آماری بهصورت نمودارهای دایرهای و میلهای
-
گزارش از سوابق رضایت مشتریان
-
ارسال گزارشها به اکسل
تصاویر