CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان مقدمه ایجاد وفادارای در مشتریان در راستای افزایش سود سازمان‌هاست. گسترش مشتریان و فعالیت سازمان‌ها، سادگی سهولت ارتباط با آنان را به ‌مانند گذشته مختل کرده و لزوم استفاده از ابزارهای پیشرفته را بیش‌ازپیش افزایش داده است.

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم» ابزاری مطمئن در این مسیر برای سازمان‌ها فراهم ساخته و آنان را قادر می‌سازد با مدیریت ارتباطات خود با مشتریان، سهم بازار و سود خود را افزایش دهند. این نرم افزار با ساخت پایگاه اطلاعاتی مشتریان، بستری فراهم خواهد آورد که سازمان قادر باشد بازاریابی تک‌ به ‌تک فراگیر را اجرایی کرده و سازمان را در ارتباط هرچه بهتر با مشتریان، هدایت کند و بستری است تا نه‌تنها هیچ مشتری فراموش نشود، بلکه تمام اطلاعات و ارتباطات با او نیز درسازمان حفظ شود.

مزیت مهم نرم افزار نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم» یکپارچه بودن کامل آن با : نرم افزار حسابداری، نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزار فروش و… به عنوان بخشی از نرم افزار ERP  ایرانی این شرکت است.

 

ویژگی‌ها و امکانات

  • نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم»
  • تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان بالقوه و بالفعل(مدیریت کامل سرنخ‌ها، فرصت‌ها و مشتریان)
  • تعریف انواع ارتباط، نتایج ارتباط و درجۀ اهمیت هر ارتباط براساس فرایند‌های کاری شرکت
  • تعریف فرایند‌های فروش و تهیۀ گزارش‌‌های مربوط
  • تعریف تاریخ مؤثر برای هر مشتری برای ارتباط‌گیری در زمان‌‌های مشخص
  • تقویم من
  • شناسایی میزان تأثیرگذاری راه‌های ارتباطی براساس نحوۀ آشنایی
  • ارتباط‌‌گیری گروهی، از طریق فرستادن نامه، دورنگار، پیامک و رایانامه، براساس لیست‌های بازاریابی
  • پی‌گیری و ثبت جلسه‌ها و تماس‌‌های روزانه با مشتریان
  • نگه‌داری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان، براساس موضوع و تاریخ و…
  • کنترل زمانبندی انجام فعالیت‌ها
  • یادآوری جلسه‌ها و پیگیری تماس با مشتریان
  • کنترل پرسنل و ارجاع مسوولیت و فعالیت به آن‌ها
  • تشکیل بانک اطلاعات صدای مشتریان: پیشنهاد، انتقاد، شکایت، نظر و…
  • انتساب مشتریان به کاربران
  • یادآور (کارتابل)
  • استفاده از شناسۀ تماس‌گیرنده (Caller ID)
  • پشتیبانی از VOIP و سانترال
  • پشتیبانی استاندارد از فرآیندهای بازاریابی، فروش و پس از فروش
  • ایجاد “تقویم من” برای هر کاربر

گزارش‌ها

  • نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم»
  • گزارش فهرست پی‌گیری‌‌های انجام‌شده و انجام‌نشده
  • گزارش فعالیت‌های باز و انجام شده
  • گزارش روند فروش براساس گام‌‌های فروش(نمای فرصت)
  • گزارش تماس‌ها
  • گزارش کمپین و اثربخشی تبلیغات
  • گزارش مشتریان درحال مذاکره(گزارش فرصت‌های باز)
  • گزارش مقایسه‌ای نحوۀ آشنایی مشتریان
  • گزارش مقایسه‌ای فروش پرسنل و کالاهای مختلف
  • پروندۀ الکترونیکی مشتری به صورت تایم لاین
  • گزارش عملکرد پرسنل فروش و بازاریابی
  • گزارش جامع پیگیری‌ها
  • گزارش قیف فروش
  • داشبوردهای مختلف به طراحی کاربران از مراحل CRM
  • و گزارشات متعدد دیگر در کنار امکان ساخت گزارش توسط کاربر

کاتالوگ دمو

پشتیبانی

پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش

مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل

با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید

info@pegahsystem.com

نشانی

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱