نرم افزار حسابداری تجمیعی
نرم افزار حسابداری تجمیعی و کارکرد آن
وظایف اصلی نرم افزار حسابداری تجمیعی «پگاه سیستم» بهعنوان یکی از بخشهای نرم افزار ERP ایرانی این شرکت بهشرح ذیل است: تجمیع اطلاعات نرم افزار حسابداری شرکتهایی که چندین بخش زیر مجموعه دارند، خواه این بخشها دارای شخصیت حقوقی مجزا باشند یا بهعنوان شعبه ای از شرکت مادر در حال فعالیت باشند .
همچنین تهیه گزارشهای حسابداری، صورتهای مالی، کنترل اطلاعات و هر نوع گزارش خاص دیگری که مد نظر مدیران ارشد سازمان باشد و پشتیبانی از مدلهای تجمیع اطلاعات مالی با نرم افزار حسابداری تجمیعی «پگاه سیستم» بهراحتی امکانپذیر میشود.
با استفاده از این نرم افزار دغدغه ی مدیران مالی درخصوص تجمیع حسابها، اسناد و کنترلها و تهیه ی گزارشهای لازم مرتبط به پایان خواهد رسید..
ویژگیها و امکانات
نرم افزار حسابداری تجمیعی «پگاه سیستم»
-
تجمیع اطلاعات مالی یک یا چند شرکت یا شعبه از شرکت اصلی و مادر، در فواصل موردنیاز سازمان
-
تجمیع اسناد بهصورت گروهی یا تک به تک و بهتفکیک تاریخ، برحسب نیاز سازمان
-
انتقال و تجمیع حسابها به یکی از روشهای زیر:
-
در سطح حساب معین بدون انتقال تفصیلی
-
در سطح حساب تفصیلی در حالتی که تمام شرکتها یا شعبه ها دارای کد تفصیل واحد باشند
-
در سطح حساب تفصیلی در حالتی که تمام شرکتها یا شعبهها دارای کد تفصیل واحد نباشند
-
منتقل کردن اسناد بهصورت یادداشت، موقت و قطعی به مرکز داده (دیتابیس) مادر و اصلی
-
تفکیک شرکتها یا شعبهها با استفاده از کد ویژه به هریک از آنها و تهیه گزارشهای متنوع و تفکیکشده
-
تمامی گزارش هایی که در نرم افزار حسابداری مالی، کاربر میتواند تهیه کند، در نرم افزار حسابداری تجمیعی نیز موجود است، با این امکان که میتوان به تفکیک هر شرکت یا شعبه نیز گزارش تهیه کرد.
-
حذف اسناد منتقل شده و انتقال مجدد اسناد به مرکز داده (دیتابیس) تجمیعی
-
بازنویسی اسناد جدید روی اسناد منتقل شده ی قبلی، درصورت تنظیم این امکان در بخش تنظیمات
-
تهیه ی گزارش از اسناد منتقلشده و آخرین وضعیت آنها