About Us درباره ما

شرکت «پگاه‌سیستم» با همراهی گروهی از متخصصان نرم‌ افزار و با هدف ایجاد تحول در عرصه تولید نرم‌ افزار در بازارهای داخلی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و امروز با ERP ایرانی و بومی در بازار حضوری چشم‌گیر دارد.

شرکت مشاورین«پگاه‌سیستم»پیشرو با همراهی گروهی از متخصصان نرم‌ افزار و با هدف ایجاد تحول در عرصه تولید نرم‌ افزار در بازارهای داخلی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. در نگاهی گذرا، انگیزه‌های شکل‌گیری این مجموعه را از دید بنیان‌گذاران آن می‌توان چنین برشمرد:

به‌هم‌آمیزی هم‌ زمان توان مدیریتی و دانش تخصصی

نیاز فزاینده بازار و کم‌شمار بودن شرکت‌ هایی که از توان تولید نرم افزار و مدیریت کسب‌و کار به‌ موازات یکدیگر برخوردار باشند، انگیزه‌بخش ما برای قدم‌ نهادن در این راه بود. هنگام شروع فعالیت «پگاه‌سیستم»، اغلب شرکت‌های داخلی فعال در صنعت فناوری اطلاعات، یا از دانش روزآمد این عرصه بی‌بهره بودند و زیربنای فنی اتکا پذیری در چنته نداشتند، یا باوجود برخورداری از سرمایه‌های تخصصی و بنیه علمی و فنی، توانایی کافی برای مدیریت موثر منابع سازمانی خود ‌در اختیار نداشتند. بر این اساس، بنیان‌گذاران «پگاه‌سیستم»عزم خود را جزم کردند تا بتوانند در صنعت نرم‌ افزار کشور، مجموعه‌ای با توانمندی درخور و مناسب برپا سازند که هم‌ در مدیریت، ممتاز عمل کند و هم در دانش فنی و تخصصی سرآمد باشد.

سرمایه‌گذاری قابل قبول برای توسعه فعالیت‌ها

«پگاه‌سیستم» برای داشتن حضوری حداکثری در صنعت فناوری اطلاعات کشور و همچنین ارائه راهکارهای موثر به مشتریان، افزون بر تلاش برای به‌کارگیری آخرین دانش و فناوری روز در تولید و توسعه مجموعه یکپارچه ی ERP، بر آن بوده است که شرکتی با سرمایه چشم‌گیر مالی متناسب با هدف مطرح شده پایه‌گذاری کند.

ترکیب توسعه و چابکی در سازمان

وقفه در توسعه‌‌یافتگی سازمان‌ها برخاسته از لختی ناشی از نظام بوروکراسی است. بیشتر سازمان‌ها پس از طی مراحل رشد خود، درگیر نظام اداری می‌شوند و در دام قواعد دست‌ و پاگیر آن گرفتار می‌آیند. کاغذ محوری بستری مناسب برای کندتر کردن نظام اداری است؛ زیرا مشخص‌شدن سرنوشت مکاتبات اداری گاهی روزها به‌ درازا می‌انجامد. وجه‌ی همت «پگاه‌سیستم» فعالیت بر بستر سازمانی است که در کنار توسعه‌ یافتگی، چابک باشد و بی‌نیاز از کاغذ. تاکنون نیز فعالیت خود را با همین هدف دنبال کرده است. البته بدیهی می‌‌نماید که چابکی «پگاه‌سیستم» تنها مرهون تحول در نظام بوروکراسی نیست؛ بلکه اتخاذ استراتژی‌های دقیق، نگاهی دیگرگون به مدیریت فرایندهای سازمان، استفاده از نیروهای خلاق و پویا و… رهیافت‌هایی است که چابکی را برای «پگاه‌سیستم» به ارمغان آورده است.

تصویر فرارو

«پگاه‌سیستم» از آغاز، هدف پایانی خویش را تبدیل‌شدن به شرکتی پیشتاز در عرصه فعالیت‌های نرم‌ افزاری ترسیم کرده و برای دستیابی به این هدف، فعالیت خود را به‌صورت جدی و با عزمی سازمانی در پیش گرفته است. سال‌های آغازین تاسیس این شرکت به صرف‌کردن هزینه و زمان برای پژوهش‎های معطوف به تولید محصولاتی اختصاص یافت که نیاز مشتریان را به یکپارچگی سازمانی، به‌طور کامل برطرف سازد و در تناسب تام با صنعت و فعالیت مشتریان باشد. در همین مدت و به‌ موازات شکل‌گیری بخش‌های تولیدی، مطالعات بسیاری روی نیازسنجی مشتریان صورت گرفت و ویژگی‌هایی پیش‌بینی شد که افزون بر پاسخ به این نیازها، در آینده نیز توسعه‌ پذیر و منعطف با پیشرفت باشند. بخش‌های بازار یابی،فروش و پشتیبانی فروش «پگاه‌سیستم» نیز پژوهش‌های مستمری برای شناخت بازارهای هدف و تعیین استراتژی‌های فروش در پیش گرفتند.
افزون بر این‌ها، «پگاه‌سیستم» در پیمودن مسیر رشد خویش از کاربست دانش مشاوران و متخصصان این حوزه غافل نبوده و همکاری‌های نزدیکی با مشاوران توان‌مند رقم‌زده است. اینک و پس از سال‌ها تلاش، «پگاه‌سیستم» خود را آماده فعالیت جدی‌تر در بازار، برای پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان در این زمینه‌ها می‌داند:

  • تولید و ارائه راهکارهای نرم‌ افزاری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

  • امکان‌ سنجی، تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌های نرم‌ افزاری براساس نیاز مشتریان و بازار

  • ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان در هنگام خرید و ارائه راهکار متناسب با نیاز مشتری

  • نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی از راهکارهای ارائه‌شده

مشتری‌مداری

«پگاه‌سیستم» مشتری‌مداری را استراتژی محوری خود می‌داند و مشتری را راس هرم‌سازمانی و شریک استراتژیک خود می‌شناسد. این نگاه مایه آرامش خاطر و اطمینان مشتریان خواهد بود.

توسعه

«پگاه‌سیستم» با برنامه‌ریزی منسجم در راستاى توسعه همه‌جانبه، به‌‌سرعت گام‌‌های روبه‌جلو برمی‌دارد. در این راستا می‌توان به توسعه سبد محصول، استفاده از تکنولوژی جدید، توسعه ی کمی و کیفی نیروی انسانی، توسعه شبكه فروش با جذب نمايندگى نرم افزار، توسعه دفاتر استانى و…اشاره کرد.

سبد یکپارچه محصول

سبد کامل و یکپارچه نرم افزار، مشتری را از پراکندگی اطلاعات و دوباره‌‌کاری‌ها نجات خواهد داد. همچنین امکان تهیه مرحله‌ای سیستم‌ ها، متناسب با نیاز و امکانات روز سازمان مشتری، از مزایای پر اهمیت سبد محصول یکپارچه «پگاه‌سیستم» است.

سبد يكپارچه نرم افزارهاى پگاه سيستم با

  • نرم افزارهاى ستادى مانند:

     نرم افزار حسابدارى و نرم افزار بهای تمام شده

  • نرم افزارهای عملياتى همانند:

     نرم افزار توليد، نرم افزار نگهدارى و تعميرات و نرم افزارHSE

  • نرم افزارهاى ادارى همانند:

     نرم افزار اتوماسيون ادارى مبتنى برBPMS

  • نرم افزارهاى لايه ارتباطات بيرونى سازمان(front office) مانند :

     نرم افزار مديريت ارتباط با مشترى(CRM) ، نرم افزار فروش و پخش، نرم افزار خدمات پس از فروش

  • و نرم افزارهاى مديريتى مانند

    نرم افزار داشبورد مديريت و نرم افزار BI

در اختيار شماست تا در نهايت شما را به يك ERP قدرتمند ايرانى (متشكل از مديريت مالى ، مديريت ادارى ، MRP ، CRM، SCM ، HRMو…) مبتنى بر نيازهاى بازار ايران رهنمون شود.

مهندسی فروش

اجرای موفقیت‌ آمیز پروژه‌ های نرم‌ افزاری، نیازمند آگاهی فروشنده از نیازهای مشتری‌ است. واحد فروش «پگاه‌سیستم» ضمن برخورداری از نیروهای متخصص و مجرب در حوزه‌های مدیریتی، مالی و… زمینه هم‌فکری و ارائه راهکارهای نرم‌‌ افزاری را پیش از فروش مهیا می‌سازد.

اجرایی‌ کردن سیستم‌ها در سازمان مشتری

«پگاه‌سیستم» پس از فروش، وظیفه خود می‌داند همکاری دامنه‌دار و تمامی‌ناپذیری با مشتری برقرار سازد؛ ازاین‌رو فعالیت‌های زیر را پی می‌گیرد:

  • شناسایی و همکاری در برطرف‌ ساختن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌ افزاری در سازمان مشتری، هنگام نصب سیستم‌ها

  • استقرار سیستم‌ها براساس زمان‌بندی استاندارد

  • ارائه گزارش‌های منظم به مدیر پروژه سازمان مشتری

  • عرضه راهکارهای مناسب برای نهادینه‌ شدن فرآیندهای سازمان مشتری در سیستم‌ها

پشتیبانی

با توجه به تأکید «همگامی با مشتریان» در «پگاه‌سیستم»، در لحظه‌ لحظه ی  به‌ثمرنشستن هر پروژه و پس از آن، مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و با پشتیبانی اثربخش مستمر و شبانه‌روزی، خریدی خاطره‌انگیز و توأم با اطمینان و آرامش را برای آنان رقم خواهیم زد.
مشتریان می‌توانند چه در زمان استقرار و چه در مرحله پشتیبانی، علاوه بر سایر روش‌ها ازطریق باشگاه مشتریان «پگاه‌سیستم» با واحد امور مشتریان ارتباط برخط (آن‌لاین) برقرار سازند تا مشکلات احتمالی‌شان را پاسخ گیرند و آخرین نسخه‌های سیستم‌ها در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مسوولیت‌های اجتماعی

«پگاه‌سیستم» افزون بر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر روی ارایه‌ی خدمات با بهترین كیفیت، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای فعالیت‌های فراسازمانی و انجام مسوولیت‌های اجتماعی انجام داده است. از جمله‌ی مهم‌ترین این برنامه‌ریزی‌ها می‌توان به فعالیت‌های زیر اشاره كرد:

برنامه‌ریزی برای ایجاد فرهنگ عمومی در استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات

«پگاه‌سیستم» با برنامه‌ریزی‌های گسترده، مسوولیت ایجاد فرهنگ عمومی را در میان سازمان‌ها برای استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و به ویژه یكپارچه‌سازی بخش‌های مختلف سازمان بر عهده گرفته است. در آغاز كار، این فرهنگ سازی از سازمان‌ها و شركت‌های مشتریان آغاز شده است. نیروی پشتیبانی و مسوولان ارتباط با مشتریان در«پگاه‌سیستم»این وظایف را به طور مستقیم بر عهده دارند. علاوه بر این «پگاه‌سیستم» با برگزاری همایش‌ها، دوره‌های آموزشی و … برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای رسیدن به این هدف ترسیم كرده است.

برگزاری همایش‌ها

برگزاری همایش‌های دوره‌ای از دیگر فعالیت‌هایی‌ست كه علاوه بر شناساندن نرم افزار‌های «پگاه‌سیستم» به جامعه می‌تواند تاثیرات مثبتی در ایجاد تغییر در نگاه مدیران سازمان‌ها در برخورد با ابزارهای فناوری اطلاعات داشته باشد.

مدیران و افراد تصمیم‌گیر سازمان‌ها با حضور در این قبیل همایش‌ها سرآغاز تحوهای گسترده در نظام‌های مالی، اداری، مدیریتی و … سازمان‌ها خواهند بود.
برای نمونه به تعدادی از این همایش‌ها و سخنرانان آن اشاره می‌گردد:

#

سخنران

عنوان سخنرانی

1

دکتر احمد روستا

نقش سیستم ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش سهم بازار

2

دکتر پرویز درگی

روانشناسی مشتری

3

دکتر پرویز درگی

تکنیک‌های فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش

4

دکتر شهرام رحیمی

توازن بین کار و خانواده

5

دکتر شهرام رحیمی

مدیریت استرس

6

دکتر ابوالفضل کزازی

استراتژی و نواوری

7

دکتر نسرین جزنی

جایگاه مدیریت منابع انسانی در صنعت

8

دکتر کامبیز حیدرزاده

اشتباهات نابخشودنی بازاریابی در صنعت ایران

9

مرحوم دکتر وفا غفاریان

تفکر استراتژیک

10

مرحوم دکتر مسعود حیدری

اصول و فنون مذاکره

11

دکتر کوثر خواه

مدیریت زمان در کسب‌و کار

12

دکتر مرزبانی

آموزه‌های از چین

13

دکتر مسگریان حقیقی

معمای اجرای استراتژی

14

دکتر علی اکبر فرهنگی

CRM

15

دکتر مدرس

صورت‌های مالی تلفیقی

تعامل با مجامع و انجمن‌های علمی و صنفی

وقفه در توسعه ی برقراری ارتباط با انجمن‌های صنفی و علمی و حضور اثر بخش در مجامع حسابداران و مدیران، علاوه بر ایجاد زمینه‌هایی برای تبادل اطلاعات با كارشناسان و خبرگان علمی و صنفی، محلی برای ارایه‌ی دارایی‌های علمی و تخصصی و محك زدن تجارب حرفه‌ای به شمار می‌آید.

همكاری با دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتباط با دانشجویان

«پگاه‌سیستم» برنامه‌های منظم و دقیقی برای برقراری تعامل با دانشگاه‌ها دارد و در آینده‌ای نزدیك ارتباطات تنگاتنگی را با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی آغاز خواهد كرد.

چاپ و نشر كتاب

چاپ و نشر كتاب از دیگر راه‌هایی‌ست كه «پگاه‌سیستم» برای ایجاد فرهنگ عمومی در استفاده از سیستم‌های یكپارچه در نظر گرفته است. مخاطب اصلی این فعالیت جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور، مدیران سازمان‌ها و تمامی علاقه‌مندان به فعالیت‌های علمی و فرهنگی‌ هستند كه هر یك در جایگاه خود می‌توانند در فرهنگ‌سازی عمومی منشا اثر باشند.
برای نمونه می‌توان به حمایت از چاپ دو کتاب : پیشتازان بازار و چهار دغدغه مدیران اشاره نمود.
همچنین بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت، آقای مهدی صادقی مالمیر، کتاب مدیریت نوین را تالیف و به بازار عرضه کرده‌اند. در این کتاب به شکست مدیریت سنتی  به‌کار گیری هم‌زمان علم مدیریت و توانمدی اجرا به عنوان نیاز سازمان‌های ایرانی در قرن بیست و یک، عدم کفایت و کارآیی صورت‌های مالی به‌تنهایی برای بررسی وضعیت یک شرکت و… اشاره شده است.

نمادتجاری

شرکت «پگاه‌سیستم» با گذر از مسیری طولانی از سال ۱۳۸۲ و با تکیه بر مزیت‌های رقابتی و شایستگی‌های محوری خویش، نماد تجاری‌اش را «پگاسوس» انتخاب کرده است.

پگاسوس نام یکی از کهن‌الگوهای یونانی است و شباهت‌های آن با ویژگی‌های کاری و شخصیتی «پگاه‌سیستم»، انگیزۀ برگزیدن آن شد:

  1. «پگاه‌سیستم» جاودان خواهد بود و نامیرا، همچون پگاسوس
    پگاسوس پس از رسیدن به المپ در آنجا ماندگار و نامیرا شد. آغاز ما ۱۳۸۲ هست؛ اما پایانی برای خویش متصور نیستیم؛ چون بر رضایت مشتریان، اعتماد بازار و خلاقیت کارکنان سخت‌کوش‌مان متمرکزیم و این‌ها اکسیرند!

  2. همچون پگاسوس، یاری‌رسانی جنگاور و شکست‌ناپذیریم
    ما شانه‌ به‌ شانه ی مشتریان‌مان قدم از قدم برمی‌داریم و در عرصه ی پرتلاطم فناوری، با روحیه‌ای بی‌باک و تلاشی شبانه‌روزی، بر لبه مرزهای دانش پیش می‌تازیم.گام به گام یاری‌گر جاودان مشتریان‌مان هستیم.

  3. بلندپروازی و صدرنشینی بر پیشانی ما حک شده است، چونان اسب بالدار پگاسوس
    برخاسته از سال‌ها بلندپروازی و تلاش دانش‌ بنیان، سبد محصول ما «کامل‌‌ترین» سبد محصول نرم‌ افزاری ایران است، با فاصله چشم‌گیر از رقیب دوم! در چند سال آینده نیز در تمامی وادی‌های این صنعت، بلندپروازانه بر صدر خواهیم نشست. واژه پراهمیت «یکپارچگی»، استراتژیک بودن «کامل‌ترین» سبد محصول نرم‌ افزاری ایران را نمایان می‌سازد.

     

    پیام مدیرعامل

    عشـق را در جــــــان خود پرورده‌ایم              هفــت گوهــــر ارمغــــــان آورده‌ایم

هفت جام از هفت ساقـی هفت دست         تا رویم از نو به میــــــدان، مست مست

از بدو تأسیس «پگاه‌سیستم»، با طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه‌ محور و تهاجمی توانسته‌ایم مسیرهای طولانی را در مدت‌زمانی کوتاه سپری کنیم و با خلق سبد محصول باکیفیت و جامع و نیز تیمی پویا و پایا و همدل، آینده‌ای روشن فراروی چشم مشتریان این وادی پراهمیت به‌تصویر کشیم.

سلامت سازمانی و صداقت را سرلوحه فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار دادیم تا بتوانیم ارزشمندترین دستاورد خود را که پشتیبانی تکیه‌پذیر و همگامی مطمئن برای مشتریان است، محافظت کنیم و گسترش دهیم. ما در «پگاه سیستم» مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و از آغاز تا انجام و حتی پس از به‌ثمرنشستن هر پروژه، گام‌به‌گام در کنارشان هستیم و یاریگر دوشادوش آنان.

خشنودی مشتریان ارزشمندترین سرمایه ماست و مشتریان، به‌دور از اغراق‌ها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیت‌های ما هستند. تلاش کرده‌ایم در کارگروه‌های تخصصی محصول، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست نیازهای بازار، مشتری را قطب‌نمای حرکت خود در تولید محصولات «پگاه‌ سیستم» قرار دهیم.

اکنون، مفتخریم که با بهادادن به کار سپاری (تفویض اختیار) و طراحی چارت سازمانی افقی و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های غیرمتمرکز، سازمانی چابک بنیان نهاده‌ایم که می‌تواند پابه‌پای سرعت روزافزون تغییرات قرن بیست‌ و یکم و صنعت شتابان نرم‌ افزار، حرکت کند و همچنین با فراهم‌آوری بستر لازم برای بروز خلاقیت‌ها و مدیریت مقتدر دانش، در صنعت تکنولوژی‌محور و دانش‌بنیان نرم‌ افزار، سازمانی پیشرو باشیم.

یکی دیگر از مسئولیت‌های حساس ما در «پگاه سیستم»، درنظرگرفتن زیرساخت فرهنگی مناسب برای خلق سازمانی چابک و منطبق بر استانداردهای جهانی است. «پگاه سیستم» همچنان که فعالیت‌های خود را به‌سوی تبدیل‌شدن به سازمانی با استاندارهای جهانی پیش می‌برد، با ارائه خدمات و محصولات نوین و خلاقانه، پیمودن این مسیر را برای مشتریان خود هموار می‌سازد. نتیجه آنکه در سال‌های آینده نیز آگاهانه و جسورانه در مسیر توسعه حرکت خواهیم کرد و داستان کامیابی‌های خویش را از زبان مشتریان وفادارمان فصل‌ به‌ فصل خواهیم نگاشت

حسرت نبرم به خواب آن مرداب             که‌آرام درون دشت شب خفته است

دریــایم و نیست باکم از طوفان             دریا همه‌عمــر خوابش آشفته است

مهدی صادقی مالمیر مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌ افزار مشاورین«پگاه‌سیستم»پیشرو

{gallery}certificate{/gallery}

ارزش‌های سازمانی «پگاه سیستم»

ارزش‌های سازمانی «پگاه‌سیستم» که مبنای جهت‌گیری رفتار سازمانی آن خواهد بود، عبارت‌اند از:

پویایی فرهنگ سازمانی

سلامت و پویایی سازمانی، صداقت و کرامت انسانی و نیز فرهنگ بهبود مستمر را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و آن را عامل افزایش اعتماد ذی‌نفعان و یگانه راه برای حضور شایستۀ نام «پگاه‌سیستم» در بازار می‌دانیم.

مشتری‌محوری

خشنودی مشتری اولویت نخست «پگاه‌سیستم» است. محصولات باکیفیت و پشتیبانی موثر و مستمر را عامل افزایش خشنودی مشتریان می‌دانیم.

نیروی انسانی خلاق

همکاری با نیروی انسانی دانشگر، خلاق، آموزنده و کارآمد را با رویکرد اینکه او عضوی از خانوادۀ «پگاه‌سیستم» است، راهبرد خود در این عرصه می‌دانیم و تلاش برای ارتقای دانش و توانمندی‌های پرسنل در قالب کار گروهی و برنامه‌های توسعۀ منابع انسانی را از وظایف خود برمی‌شماریم.

نوآوری و دانش

نوآوری و دانش روز را عامل اصلی پیشتازی محصولات خود می‌دانیم و در جایگاه سازمانی یادگیرنده، در تلاشیم خود را با استانداردها و معیارهای جهانی در این صنعت همسو سازیم.

رضایت سهامداران

با تلاش برای ایجاد ارزش افزوده، رضایت سهامداران را تضمین می‌کنیم.

احترام به رقبا

برای تمامی شرکت‌هایی که در راستای ماموریت و هدف «پگاه‌سیستم» فعالیت می‌کنند، نهایت احترام را قائلیم.

پایبندی به مسوولیت‌های اجتماعی

به تمامی مسوولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود به‌عنوان عضوی از جامعۀ ایران پایبندیم و تلاش برای فرهنگ‌‌سازی در زمینه‌های مدیریتی و فنّاوری اطلاعات (IT) را وظیفۀ خود می‌دانیم

دمو

پشتیبانی

پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش

مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.

۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل

با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید

info@pegahsystem.com

نشانی

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱